mandag 27. juli 2009

Sykehus og Holmenkollen


Enda en dag på sykehuset. Flere prøver og mange nåler. Noen unødvendige men en ivrig turnuskandidat ville sjekke alle muligheter. Liker slik holdning så jeg sa meg selvsagt enig. Derfor blir jeg testet for tuberkulose og prøve nummer fem i dag var en Mantoux test (se bildet) Må tilbake torsdag for å lese den av. Ikke noen reaksjon så langt (selvsagt). Resten var forberedelser til operasjonen og vurdering om den evt skal fremskyndes. Vet ikke mer enda. Ekle prøver.....
Etter sykehuset ville jeg gjøre noe kjekt mens jeg ventet på sjåføren min som var på jobb. Tok bussen opp til Holmenkollen og spiste nistepakken min i solen der oppe mens jeg så på arbeiderne som bygger den nye hoppgreiene. Var helt alene i den lille parkanlegget de har laget der. Koselig og dermed ble dagen en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar