søndag 6. juni 2010

Målet nådd


På rehabiliteringssenteret satte jeg mål for oppholdet og tiden etterpå sammen med sykepleier og fysioterapeut. Jeg hadde mange delmål som jeg nådde det ene etter det andre men hovedmålet var å bli frisk nok til å reise til Skiathos. I morgen lukker vi kofferlokket og legger oss tildig for å dra til Gardemoen klokken 3 om natten. Målet er nådd!!! Jeg har trent og motivert meg selv nesten utover det jeg trodde jeg kunne orke for denne ferien har jeg sett frem til i hele sykdomsperioden. Nå skal vi bare nyte livet og hverandre. Endelig:)))
Jeg har hatt voldsom reisefeber men nyter den følelsen. Blir nesten en forlengelse av turen med så mye glede på forhånd. Nå er koffertene klar med unntak av et par småting. Plener,kantene og planter er klippet. Alle bed luket, huset støvsugd og resten vaskes i morgen. Vi er klar til avgang. Det er meldt ganske så varmt på øya så det gjør det enklere å pakke lett men bagasjevekt blir det uansett. 20 kilo burde holde nedover. Hjemover spørs det hvor mye jeg har handlet men det går nok bra. I morgen natt reiser vi og tirsdag lunsj flyter vi i bølgene. Jeg har klart å nå målet !!!!
Takk til alle som har støttet meg og oppmuntret med dette lange året. Det gir så utrolig mye energi å kjenne alle de gode ønskene rundt meg. Tusen,hjertelig takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar