onsdag 11. november 2020

Maler videre

Det virker nok som om jeg har holdt på med maling i ukevis. Men jeg hadde en hel uke pause og flere pauser i løpet av dagen. Artrose i fingrene blomster opp i dette været, så må hvile og varme dem ofte Skulderen og hofte plager meg mest om natta så tidlig opp. Bekkenet er like vondt nesten uansett hva jeg gjør men det krever at jeg tar det rolig. 
Hvorfor har jeg tatt på meg et så stort prosjekt når jeg har så mye å sutre for? Fordi jeg KAN 😊 Mine dager har så mange begrensninger at jeg gjør alt for å oppleve den utrolig lykkefølelse det gir å kunne mestre. Jeg planla nøye og vurderte alle utfall før jeg startet. Plan A, B, C Også nå planlegger jeg hver dag nøye så jeg ikke gaper over for mye. Erik synes nok det er rart at jeg sitter så mye på sofaen. I fullt malingutstyr og med et teppe under meg. Han kan ikke se på meg om jeg har vondt for min maske er på plass. Bruker lang tid, men jammen får jeg det til! Det er en utrolig tilfredsstillelse å dra penselen over den hvite grunningen og se hvor fint det dekker. Vil ikke at det skal ta slutt, samtidig som det er kjempekjekt å få skapdørene på plass.
Akkurat nå ligger det 4 dører på spisebordet, 2 på gulvet og 2 på kjøkkenbordet. Alle venter på at malingen skal tørke. 
På fredag har jeg planlagt et par dagers pause og mer barnelek. Jeg har det jammennå 😊
Maleblusen min 😂 Bruker den til å tørke hendene på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar