lørdag 21. august 2010

August snart over

Den ene dagen går opp i den andre og tiden suser avgårde. Dagene mine er faktisk fine selv om alt er snudd på hodet. Jeg pleide å hoppe ut av sengen og gledet meg til en ny dag. Nå kryper jeg forsiktig ut og stavrer til kaffetrakteren med stive fingre og ankler. Jeg pleide å glede meg til en travel dag på kontoret med mange telefoner,møter,kunder,avtaler,innkjøp og deadlines. Nå blir jeg stresset av å høre stemmen til Dr.Phil på TV.Jeg pleide å kunne handle på Storsenteret en hel ettermiddag. Nå må jeg planlegge matinntak og uttak en dag i forveien og bruker mesteparten av handletiden på wc. Jeg pleide å jobbe i timevis i hagen og storkoste meg. Nå storkoser jeg meg i hagen og jobber noen minutt om gangen. Jeg pleide å smile og le og nøt livet. Nå smiler jeg og ler og nyter livet. Hei ..det var jo ingen forandring der jo. Da kan det ikke være så farlig om jeg må endre rutinene mine da?
Ha en fin helg alle sammen:))))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar