mandag 30. august 2010

Klar for ny sykehusrunde

Eller klar er jeg vel ikke og blir ikke. Sliter med å se positivt på de dagene jeg har foran meg men håper de finner ut av tarmene mine. Testene jeg skal ta vil vise om jeg har matallergi eller irritabel tykktarm. Jeg har jo selv stilt min diagnose men får se hva testene viser. Blir tre lange dager med faste og tømming. De melder sol i Bergen så kanskje jeg kan gå en tur. Får en del besøk men spørs om jeg klarer å ta imot dem eller om jeg blir sittende på do :(
Torsdag kveld reiser jeg til Samnanger og skal bo hos min kusine. Det gleder jeg meg veldig til. Det er en avslappende og behagelig plass å være. Fredag skal jeg hilse på mine gamle onkler og tanter. Og de melder soool. Søndag reiser jeg hjem til mannen min så jeg har mye å se frem til. Skal bare gjennom tre dager på Haukeland sykehus først..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar