torsdag 2. september 2010

Dag 3 på Haukeland sykehus del 2

Det ble en grusom lang dag men nå er det kun en time igjen. Først fikke jeg ligge på en hard undersøkelsesbenk og senere flyttet de meg opp på sengeposeten hvor jeg fikk sitte i en skinnstol. Her sitter jeg nå og gulper vann og komler. De ga meg middag istedet for den brødskiven jeg skulle ha klokken fire. Det var nok for kraftig kost og at det var raspeballer (komler) ,salt kjøtt, pølse og kålrabi gjorde ikke maten lettere. Spiste ikke opp alt men det var grassat godt:))
Når ledningene er koblet av meg skal jeg ned i kafeteriaen og spise litt før jeg tar drosje til togstasjonen. Der tar jeg toget gjennom byfjellet til Arna hvor min kusine Gro henter meg. Blir nok tidlig til sengs for nå er jeg sliten.
Snart kvart på syv og klar for det siste glasset med vann. Og kun en time igjen. Ute skinner solen:))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar