onsdag 22. september 2010

Siste planlagte kontroll overstått

I går var jeg til kontroll på Aker for det som etter planen skal være siste undersøkelse. Nå blir jeg ikke bedre og kirurgen har gjort alt de kan for meg. Men skulle det dukke opp flere problem har jeg åpen retur de neste to årene og muligheter for fritt sykehusvalg kan brukes i enda flere år. Veldig beroligene å vite for da slipper jeg å gå hele runden om betennelsen blusser opp igjen eller ny fistel kommer. Jeg har et stående tilbud om å legge ut tarmen igjen. Har takket høflig nei nå så får tiden vise om det blir nødvendig med en ny kolostomi.
Nå må jeg få orden på hverdagen min med gode rutiner og grundig planlegging. Det blir tøffe måneder fremover med tett kontakt med nav og to forsikringsselskap. Alle tviholder på pengene sine. Her må tålmod og superkrefter til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar