søndag 19. september 2010

Nydelig høstvær og trehogst

I dag har det vært den store trehoggedagen. Erik har saget ned fire store trær med mes som en litt passiv assistent. Blir mye god ved til neste vinter og så ble det så fin utsikt.Været har vært helt fantastisk i dag også. Nå har vi hatt nydelig t-skjortevær i lang tid. De melder ikke så fint så derfor er gleden enda større når dagen blir så fin.
Jeg klarer meg fint for tiden. Har hatt et par grusomme dager med mageknip oppkast og sånn. Kommer rett etter jeg har spist så det er tydelig noe mat jeg blir syk av. Bekkenbenet er vondt og betent så her får alle hybelkaniner vokse seg så store at mannen min ser dem. Men de er de borte på et blunk. Problemet er at jeg ser den når de er nyklekkede :(
Denne uken blir anderledes og litt travel. Jeg skal pakke til mange dager i Stavanger og til Jentetreffet på Sola til helgen. Ikke noe sykehus eller leger, kun kos med familie og venner i 10 hele dager. Men før det skal jeg til koloskopi undersøkelse på Aker sykehus. Jeg skal sjekke skjøten der de koblet meg sammen og om det er betennelse i tarmen pluss fysisk funksjon av den opererte tarmen. Alle undersøkelsene er vonde og den siste får jeg nok et negativt resultat på. Men har jeg fått ny betennelse da blir jeg forferdelig, forferdelig lei meg.
Forberedelser med fasting og tømming og egen diett har begynt. Liker det ikke og sliter mer for hver gang jeg skal gjennom dette. Heldigvis har jeg noe kjekt å se frem til etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar