fredag 3. april 2020

Møbelsalg i virustid

Jeg annonserte møbler tilsalgs før vi reiste til Stavanger og før Corona. Ingen respons, så vi satte dem i garasjen og dekket med mange ulltepper. Sofa, to hvilestoler og to bord. Jeg satt alle annonsene på pause til vi kom hjem. Men da kom viruset over landet så møblene ble stående i garasjen. Fikk en idé og endret teksten til Virusfri sofa osv. Senket også prisene litt for vi må betale en god del for å bli kvitt dem. Dette hjalp for to timer etter var de solgt. Eller sofa og en stol. Resten står det enda. Nå kom de og hentet møblene. Jeg låste opp garasjen og de gikk inn og hentet det de skulle selv. De ble veldig fornøyd med kjøpet. Selvsagt, for begge deler var som nytt selv om vi har hatt dem i mange år. En glede at noen andre får bruke de fine møblene. Vi måtte ha større sofa til barn og barnebarn.

I går var vi og hentet strikkestolen min hos Møbelringen. Den har vært på lager der siden februar. Vi stod ute ved bilen mens mannen på lager ordnet papirer og hentet stolen. Så satt han betalingsdingsen på en eske og gikk inn. Mannen min tastet inn kode med engangshansker på og vi kjørte hjem.
Sånn kan det også gjøres, men det føles veldig rart og for meg kaldt med slik avstand. Men på Vinterbro kjøpesenter var det julestemning på parkeringsplassen, så ikke alle holder avstand





Solgt 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar