søndag 21. mars 2010

21.mars og snø!!!

Våknet til et forferdelig snøvær. Heldigvis er den klissvåt og derfor smelter den fort. Nå er det på tide med vår.
Uken etter den lille operasjonen har gått fint. Jeg har ikke hatt smerter, kun litt sårt og ømt.Var litt frem og tilbake ang datoen til neste operasjon men den er nå bekretftet til 16.april. Nedtelling er i full gang og i dag har jeg kastet all stomiutstyr som jeg ikke kommer til å bruke. Ble fint og tomt i skapet. Jeg er sååå lei denne posen på magen som styrer hele dagen min. Helt grusomt og er sliten og lei hele greia. Prøver å ikke vise hvor lei meg jeg er men vet ikke om jeg klarer det. Mannen min leser meg som en åpen bok, men jeg prøver å smile. Nå er det bare 25 dager igjen så litt dumt å gi seg helt over etter så mange år.
I morgen blir min mellomste sønn 30 år. Jeg har planlagt lenge å reise vestover og feire dagen sammen med dem. Sikkert derfor jeg er noe nedfor og trist. Jeg har sendt kort og gave og ringer ham men det blir ikke det samme. Håper jeg får en mulighet i mai. Savner guttene og venner og familien og Solastranda og utepils og.... ja alt.
I dag er det søndag og snøvær. Da er det innekosevær. Kanskje jeg skulle lage vafler til min mann. Han fortjener å bli dullet litt med:))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar