torsdag 11. mars 2010

Endelig en dato

Ringte sykehuset i dag og fikk endelig en dato for sammenkobling av tarmen. Fredag 16.april skal det endelig skje. Tenk å kunne gå på do når jeg bestemmer selv og å slippe en liten fis når jeg ønsker. Nå har jeg ingen kontroll for det tyter ut i posen til passende og upassende tider.
Mandag er det den lille operasjonen så nå er det kun tre kvelder igjen med kortisonklyster. Og ute er det blitt vår og kjempesnøsmelting. Er det rart jeg smiler????
Har så mye jeg vil gjøre om dagen at jeg nesten ikke har tid til å legge meg når natten kommer.Endelig er jeg helt smertefri og har det så bra. Dette skal jeg nyte hele påsken, men da skal de kutte og sy i meg igjen så må nok belage meg på mange, mange skritt bakover.Skal takle alt jeg , bare jeg får tarmen inn i kroppen igjen.
16.april- kun en måned igjen. Yes!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar