mandag 29. mars 2010

Påsken er begynt

I går var datter til Erik og kjæresten her på søndagsmiddag. Da er liksom påsken igang:) Har invitert gjester til påskelam på Langfredag. Men før det er det lange late dager med masse påskekos. Mannen i huset har ferie så jeg har selskap hele dagen. Herlig. Han håper på snøsmelting så trehogsten kan starte.Været er nitrist med tunge grå skyer som henger lavt og tungt. Kaldt og surt og ekkelt. Trives best når mørket kommer så jeg kan tenne lys og glemme at det ikke er sol. Vi fyrer i peisen og nyter livet vi.
Jeg har mye vondt i underlivet. Liker det ikke:( For det første er det så vondt at det hemmer meg og for det andre er jeg redd betennelsen blir så stor at de ikke kan operere meg. I går fikk jeg krampe og store smerter i tarmstumpen også så det er litt trist her for tiden. Prøver å være positiv men går for halv maskin.
Nå har jeg byttet bandasjesystem på stomien og håper det vil bli bedre og så skal jeg drikke myyyyye vann for å sjekke om det kan være urinsystemet som plager meg. 17 dager igjen........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar