tirsdag 9. mars 2010

Snart slutt på Klagemuren

Nå nærmer gode tider seg med stormskritt så kanskje jeg skulle bytte navn på klagemuren? Har hatt et par nydelige soldager og snøen smeltet så man kunne se det. I dag er det overskyet og kaldere så jeg har ikke vært ute enda.Håper solen kikker frem i ettermiddag. Koser meg med bilder fra Skiathos i dag. Er vel rett før jeg begynner å pakke slik som jeg gleder meg til de tre ukene vi skal ha der i år.
Sliter forferdelig med klysterbehandlingen men det er kun dager igjen til min lille operasjon så får bare holde ut. Er nokså nervøs for neste undersøkelse som skal fortas rett før operasjonen med lokalbedøvelse. Har betennelsen i tarmen blitt bedre? Er alle muskler intakt? Blir sammenkoblingen utsatt? Får svar på alt dette på mandag . I mellomtiden får jeg kose meg så godt jeg kan på dagtid og slite med kortisonklyster på nattetid.
Nå kan jeg se litt blå himmel ute. Herlig:))))
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar