fredag 7. februar 2014

Papir

Huset i skogen ser ut som både en byggeplass og et travelt kontor for tiden. Papir henges på vegger og papir formes til bryllupsinvitasjoner. Mannen hjelper meg litt og så ned til rommet som pusses opp Han har en enorm energi så tydelig at han koser seg. Jeg koser meg også men har ikke den energien så må ha liggepauser oftere enn jeg liker. Jeg har fått brev fra sykehuset og får time inne en måned. Da har jeg ventet to måneder og det er alt for lenge Men jeg er ikke alene om å stå i helsekø så er heldig tross alt. Problemet er at smertene øker for hver dag så jeg vet ikke hvor mye mer jeg kan klare. Jeg har som dere vet mareritt om å bli innlagt for smertelindring så håper virkelig jeg klarer å holde ut. Tar en dag om gangen og kanskje jeg tar en tur til fastlegen over helgen. Jeg er så sliten! Men også forferdelig sta så biter tennene sammen og smiler alt jeg kan.

Denne uken har det gått i kortproduksjon og tapetutvelgelse. Tapet har vi endelig blitt enige om så en  vegg er ferdig. En vegg skal males mens tapet til de to siste veggene er i bestilling. Da har vi god tid til å male vinduer, dører og lister. Jeg liker å male så håper han lar meg ta den jobben. Men først skal jeg lage ferdig invitasjonene til bryllupet. Noe må skjæres med hånd og noe kan jeg bruke den store papirkutteren til. Så skal det tapes, falses og limes. 10 løse deler x 34 kort. Ikke rart det ser ut som det gjør her. Men ble akkurat ferdig med et kort og fikk ny energi. De blir så lekre og verd alt arbeidet.


Klikk på bildet for å se det større.
De andre veggene blir ensfarget. Dør, vindu og lister hvitfarge chi
 

2 kommentarer:

  1. biter tenna sammen med deg, så hardt at det gnisser!

    ....men duuuuuuuuuuuuuu å du for en tapet!!! DEN var flott!!! Kommer til å bli sååååå bra der!!! :) :) :) godt jobba annlaug, dette var et meget klokt valg, kjenner roen helt hit..... hurra! :) Klem fra tapet-entusiasten Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå ble jeg glad:)))) At du liker tapeten er et kvalitetstegn for meg for dette kan du!!! Blir spennende å se hvordan det blir med den andre ensfargede tapeten Vi får den om en uke. Nå må jeg skynde meg å gjøre ferdig invitasjonskortene i tilfelle smertene blir uutholdelige. Og så blir det maling etterpå om jeg klarer Håper det for jeg liker å male Får se:) Nå skal jeg kutte mer papir Disse kortene blir knallbra så får energi av jobben selv om det blir litt ekstra piller God lesing og skriving til deg Kos dere i kveld og kjempestyrkeklem fra meg :)))

      Slett