torsdag 25. februar 2010

En lysere dag

I går var vi i kaffeselskap hos svigermor. Hun ble 83 år. Det hjalp utrolig å skifte stue så jeg sitter nok for mye alene her i skogen og teller veggpanel. Dagen i dag ble derfor mye lysere enn de siste dagene. Har vondt i nedre mageregion, en slags krampesårvond følelse. Forstår? Håper det bare er betennelsen i tarmen som gjør det. Ser det an til over helgen før jeg evt ringer legen.
I dag fikk jeg levert to digre esker med utstyr : stomiposer, stomibelte,bleier,kateter og kladder. Føler meg ikke mindre som pasient med dette og det er litt av et lager på gjesterommet nå. Men dette var forhåpentlig siste levering. Skal bli herlig å se at lageret minker for det betyr at det nærmer seg hel tarm.
Har omsider fått innvilget Rehabliliteringstønad fra NAV. Jammen bra jeg ikke er eneforsørger med den lille stønaden jeg får pr mnd. Så i kveld har jeg vært min egen sekretær og sendt et lass med kvitteringer til NAV, massevis av dokumenter til forsikringsselskapene og reiseregninger til det nye helsekontoret. Var litt kjekt å kopiere, fylle ut skjema , sortere og signere. Begynner jeg å savne jobb?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar