tirsdag 16. februar 2010

Sykehusdag og 20 skritt tilbake

Ble undersøkt uten bedøvelse og beroligene. Gikk fint helt til han fant betennelse der inne igjen. En indfemedisiner ble tilkalt og de diskuterte over hodet mitt. En haug med biopsier ble tatt og luft og saltvann inn og ut. Ekkel følelse så jeg svettet,stønnet og ble kvalm. Neste gang er det bedøvelse igjen.
Dårlig nyhet at betennelsen var tilbake så datt litt ned igjen i dag. Men kan ikke henge med hodet før det er nødvendig så tar en dag om gangen. Håper biopsiene gir et positivt svar.
Nå er det medisin i fom av klyster og en stikkpille hver kveld igjen. Dette skal jeg gjøre i 4 uker så ny kontroll. Om 5 uker skal jeg ha en liten operasjon og uken etter påske skal tarmen kobles sammen igjen og så får tiden vise om betennelsen dukker opp igjen til høsten Den tid den sorg, Før det skal jeg ha en lang herlig sommer I går booket vi om vår Skiathos tur fra to uker til tre uker. Gjett om jeg er glad for det nå :)))


Her skal jeg sitte og nyte livet om noen uker:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar