fredag 19. februar 2010

Sliter med å finne motivasjon

Er sliten, redd og drittlei. Har altfor mange "tenk om" tanker i hodet og de drar meg nedover. Ute er det grått og snø så ikke noe glede å hente der heller. Mannen har hjemmekontor i dag og det hjelper meg utrolig. Da har jeg litt selskap og noen å spise sammen med.Men det hjelper ikke ham for da ser han jo hvor nedfor jeg er. Klarer å sette på meg en maske på ettermiddagen når han er på jobb. Han er en engel:)) Så trøstende og så tålmodig. Jeg er heldig.
Jeg har blitt helt pasient igjen med posebytting, klyster, stikkpiller, tabletter og styr døgnet rundt. Trives ikke.
Så nå er det nedtelling snart time for time. Uff for en klaging på meg nå....
Men ellers er det jo fredag og helg Vi skal lage litt god mat og kose oss. Kanskje se litt OL


















Veien videre:
Om 23 dager ny kontroll. Frem til denne dagen behandles med kortisonklyster og stikkpille hver natt (uff uff).
• Om 30 dager liten operasjon med lokalbedøvelse. Sy 3-4 sting og ikke sitte på en stund:)
• Om 52 dager ( uken etter påske) sammenkobling av tarm. Ikke er pose på magen. WC here we come:)))
• Midten av mai- Haukeland sykehus 2 dager for indremedisinsk undersøkelse av fordøyelse.
• Juni- Skiathos 3 uker *sukk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar