tirsdag 2. februar 2010

Enda en sykehusdag

Opp tidlig for å sitte på med Erik. Iskaldt ute (-16) så kledde meg godt. Måtte vente 45 min på venterommet men klarte å sitte i en stol. Fikk veneflon i armen og lå på en benk og ventet på legen. Alt gror fint og går akkurar som planlagt. Jeg skal ha en ekstra liten operasjon med lokalbedøvelse om ca 4 uker. Da skal han skjære bort noe overflødig hud og sy noen sting. Det vil ta 4 uker å gro men har hatt dette fra jeg fikk André for 30 år siden .Nå har jeg en mulighet som vil være mindre smertefull fordi jeg ikke bruker endetarmen så lenge jeg har stomi. Mer vondt men det er verd det.
Fikk ekstra mye bedøvelse i dag for han skulle sjekke mye. Var vondt likevel:( Fikk drosje hjem til huset i skogen og sovnet som en stein. Våknet tre timer senere:))) Et lite glass rødvin i kveld tenker jeg:)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar