lørdag 27. februar 2010

Snøøøøøøøøø

Snø i hele går og snø i hele dag. Nå holder det. Erik er ute med snøfreseren i timevis men heldigvis så slipper jeg å gjøre noe. I dag har det vært helgrått ute og selv ikke snøen klarer å lyse opp. Men det er ikke så kaldt og det er positivt.
Jeg har vondt nederst i magen og er nokså urolig for hva det er. Håper det går over i morgen. Har enda 16 dager igjen med klysterstyret men er halvveis nå:))))
Det ble den store bakedagen i dag. Har bakt to grovbrød, 30 horn og et kjempedigert foccaciabrød. Liker å bake men det er lenge siden jeg har orket så koste meg i dag. Og så en stor herlig oppvask etterpå. Det liker jeg.
Nå er kjøkkenet rent og ryddig og jeg er på vei i dusjen for lørdagspynting. Etterpå dekker jeg et fint bord før jeg sjenker meg et glass rødvin. Kokken ordner middag og oppvask i kveld.
God helg alle sammen,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar