søndag 14. februar 2010

Morsdag, fastelaven, Valentinesdag og litt rare minner

Solen skinner nydelig og det er pluss 2 grader i skyggen. Herlig. I går var vi på tur opp i åsen ( 500meter) og brant bål og stekte pølser. Det var fine timer og rene påskestemningen. Men var helt utslitt da jeg kom hjem så da sovnet jeg. I dag føler jeg meg utrolig bra så det hjelper å presse seg selv til å bygge krefter.
I dag er det morsdag men mine sønner bor jo på en annen kant av landet så det blir ikke så mye feiring , Valentine har jeg ikke så mye forhold til så det hopper vi over,. Men fastelavenris i lystige farger pynter opp i stuen. En liten bolle blir det vel også hos svigermor i ettermiddag.
Denne søndagen for 22 år siden var det også morsdag og Valentine. Det er også dagen jeg ble alenemor fordi min eksmann flyttet den dagen. Litt rare minner men ødelegger ikke denne fine dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar