mandag 1. februar 2010

Mandag, ny uke og nye muligheter

Smertene sliter i meg men jeg vil IKKE ta de streke pillene. Endelig er jeg begynt å kjenne meg lettere til sinns og drømte nesten som normalt i natt. Så jeg vil ikke ha den morfinen inn i kroppen igjen selv om det er veldig små mengder.I morges hørte jeg en gammel melodi på radioen som vekket minner. Da sang jeg med og lo høyt her med meg selv. I går hadde jeg sippet og grått. Så en kjempeforandring. Merket det i går kveld da jeg kjente en spire av glede til en ny dag. Det er mange uker siden jeg har følt det slik så de pillene vil jeg ikke ha mer!
Det er steinkaldt i dag men jeg ligger godt og varmt i sengen enda. Det er fyr i ovnen og varmt i huset så jeg skal snart flytte meg inn i stuen men ligge mer og sitte mindre i dag. Var for tøff i går og tror det er derfor jeg har fått så vondt igjen, Stingene sitter enda i såret så skal ikke gjøre så mange sprell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar