søndag 31. januar 2010

Søndag og snø

Snø på bakken og snø i luften men jeg skal jo ikke ut på tur uansett jeg. I går tok jeg ikke noen av de sterkepillenen. Yes!!!! Ikke i dag heller så nå håper jeg det er slutt. Har vondt enda men ikke nok til at jeg trenger de ekle pillene. Tar fremdeles tabletten for urinveisinfeksjon og de blir jeg grusom kvalm av Men nå er det bare ett døgn igjen av dem også. Er noe deprimert men håper og tror at det er ettervirkningene av lag periode med morfinpiller så får holde ut. Mange tårer og drømmer om alt vondt fra tidligere i livet mitt. Og det er jo en del, men som ikke plager meg når jeg er frisk. Dumt og slitsomt :(  Føler meg som om jeg har vært på fest i dagevis pluss trent til jeg ikke har mer krefter igjen. Tom og utslitt og bare rett og slett uvel.
Men når jeg tenker tilbake på søndag for en uke siden så er jeg blitt myyye bedre. Så hold ut jente:))))



PS,  Har begynt nedtelling til neste operasjon. Gleder meg til å slippe en bitteliten fis :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar