lørdag 2. januar 2010

Lørdag og helg

Litt bedre dag i dag:) Ikke så vondt og litt lettere i tanker og humør. Kjenner jeg klør litt etter å rydde bort julepynten Men det er nok fordi jeg vet at når den er borte så skal jeg på sykehuset. Drømmer om sykehus og operasjon hver eneste natt så er visst ganske stresset. Skal snakke med legen om det på tirsdag for jeg bør være avslappet og klar før operasjonen om jeg skal komme meg fort på beina igjen. Det er stort sett det eneste jeg tenker på for tiden og det gjør det ikke bedre. Få prøve å komme meg litt ut av huset neste uke og få litt andre impulser.
Det er nydelig vær i dag så skulle ønsket jeg kunne vært ute litt. Er temmelig blek om nebbet etter en innetilværele i tre måneder. Blir et nytt liv i februar når jeg skal trenes opp igjen. Ikke rart jeg gleder meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar