lørdag 30. januar 2010

En kald lørdag

Sov altfor lenge og drømte altfor vondt. Flyttet meg inn på gjesterommet og ble etterhvert servert litt frokost her inne. Har ikke så mye matlyst men trenger næring sier legen. Nå er klokken passert elleve og jeg har enda ikke tatt den streke pillen. Klarer jeg meg uten i dag? Tvilsomt men ser hvor lenge jeg klarer meg for de begynner å bli svimete sterke nå:)
Det er kaldt ute men mannen skal ut på trugetur likevel. Gleder meg til jeg er like sprek. Vi har diskutert rehabiliteringsenter men jeg vil så gjerne være hjemme så får se hvor mye jeg klarer selv neste uke. Nå er jeg så slapp at jeg nesten ikke klarer å dusje alene og slik vil jeg ikke ha det. Her må det bygges muskler og energi!!!!! Men i dag skal jeg se om jeg klarer å få kontroll på smertene Det er en stor seier om jeg klarer det

1 kommentar:

  1. Henriette Vangen31 januar, 2010 13:21

    skjønner godt at du vil være hjemme. Hjemme er best. men som du sikkert også vet, ikke alltid... håper du får det til hjemme, men trå til og kom deg avgårde til rehab om det ikke går. Vi vil alle ha deg frisk!!! klem

    SvarSlett