torsdag 28. januar 2010

Nytt mål: sitte i en stol

I går var jeg hjemme alene for første gang etter operasjonen. Våknet alt for sent. Ikke fordi jeg har det travelt men fordi jeg har så vonde og stressende drømmer at det jeg ikke ønsker å sove så lenge. Hadde en helt grusom formiddag. Totalt urmattet og masse smerter og kjempe lei meg. Erik sin tante ringte og jeg svarte fordi jeg trodde det var fra sykehuset. Men det hjalp å snakke:))9 Kom meg liksom ut av dalen og litt ovenpå. Resten av dagen var ganske fin men var kvalm hvert minutt og sov mye. Har en mistanke om at 1 gram Paracet er for mye for min mage så vil slutte å ta dem.
I dag hadde jeg satt på vekkeklokken men var så trøtt at jeg måtte sove videre. Sovnet ikke før halv tre i natt så ikke rart jeg var trøtt. Tok en av de sterke pillene og la meg igjen. Våknet klokken 9 og følte meg mye bedre enn i går. Erik hadde laget klart kaffetrakteren så jeg trykket på knappen og la mer ved i ovnen, flyttet dyne og pute inn i sofaen og på med TV. Nå to timer senere ligger jeg fremdeles her men skal nå i dusjen. En bedre dag i dag. Har mer smerter i dag men klarer å sitte litt i dag:) Har ikke tatt Paracet og er ikke så kvalm. Urinveisinfeksjonen er snart over men piller enda en uke. Drikker mye vann. Flink pike:)))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar