onsdag 13. januar 2010

3.dagen vond som forventet

3.dagen er alltid vond og det ble den for meg også. Fikk kjempevondt på morgenen og måtte få mye ekstra boluser fra smertepumpen og tilslutt morfin. Siden det har jeg vært pjuskete og kvalm. Helt doven og lam i venstre foten så kan ikke være oppe. Har fått ny elektrisk seng og det hjelper å kunne regulere liggestillingen med bare et tastetrykk. Har vondt i innstikkstedet til epiduralkateteret så kan ikke ligge på rygg. Altsåen lag vond,kvalm dag. Monica har vært på langt besøk og det var koselig og kortet ned dagen. De har satt ned doseringen i smertepumpen så er ikke kvalm lenger. Spiste kveldsmat og det smakte faktisk greit. Nå ønsker jeg meg en god natt og at alt er bedre i  morgen.Er jo lov å ønske seg det ?

1 kommentar:

  1. Ønsker er heldigvis helt gratis :))
    Håper du får en god natt og at morgendagen blir bedre. Selv om det ikke hjelper i øyeblikket - så er det jo deilig å tenke på at det er framover det går - ventetiden er over - og så er det snart vår:))

    Klem fra meg - som sitter her med nye "øyner" litt i tåkeheimen men veldig glad jeg gjorde det. Ser sånn fram til alt det jeg kan gjøre igjen, brodere, sminke meg, kanskje liker jeg å kjøre bil igjen.

    En mann som også skulle operes sa "det skal bli gøy å se kona klart igjen", Jeg så "strengt" på ham og sa han måtte ikke kommentere rynkene - kanskje hun ikke synes det var like gøy at han så så godt igjen. Det var en ganske livlig tone på venterommet. Det tar ganske lang tid med all den dryppingen - så vi får god tid til å prate. Når en da er litt nervøs også blir en ofte snakkesalig.

    Skal til kontroll i morgen, da måler de at trykket er bra - det er jo ganske mye veske som skal ut av øynene, men det går helt sikkert bra.

    Tenker på deg - men det vet du jo.

    Klem

    SvarSlett