onsdag 13. januar 2010

Natt på sykehuset

Det gikk ikke bra med epiduralkateteret etter de prøvde å fikse på det skle det helt ut. Smertene kom fort og brutalt etter jeg mistet det så da fikk de instruksjoner fra smerteklinikken Først 5mg mer morfinprep inteaenøst. Fortsatt smerter enda5 mg og en Vival. Helt toms i hodet og fortsatt litt smerter. Klaesvett og uvel. Han samme som sist sa jeg skulle få ny. Ble kjørt ned på oppvåkingen og gruer meg voldsomt selv om eg var proppet full sv dop. Han var like rolig og behagelig som sist. Tok seg god tid og forklarte. Gikk veldig bra og etter 20 min hadde jeg det utrolig deilig uten smerter på en ny myk tempura madrass. Sovnet dom en stein og dov helt til klokken 3 fra midnatt Må er jeg lysvåken og skriver fra min mobiltlf for ikke å vekke naboen. Det lyser fra alle vinduene i naboblokka og radiatoren huser som en gammel traktor Smertepumpen mn kokker to ganger i minuttet og ute lyser stjernene i natt og. Tankene sviver i hodet men jeg er smertefri og våken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar