søndag 3. januar 2010

En uke igjen

Tenk det er bare en uke igjen av de tre lange månedene jeg har ventet. Når jeg ser tilbake på disse månedene blir jeg utrolig lei meg for hvor mye vondt vi har vært gjennom. Dette har kostet mye mer enn noen aner for både Erik og meg.Time for time, natt ette natt, stell etter stell har vi kommet oss gjennom. Livet har vært satt mer eller mindre på pause i disse måndene. Men det er utrolig hvor mye vi klarer mens vi er midt i situasjonen. Denne siste uken blir nok den vanskeligste for nå føler jeg at jeg mister taket. Uff nei, dette går ikke Brett opp armene jente og se fremover. Snart er det over.

Gruer meg til den store operasjonen men den skal jeg fortelle mer om senere.


4 kommentarer:

  1. Ja, så det 2010, julen er over og pakket vekk, et år til neste gang, men nå går en lysere tider i møte. Det er en skikkelig "bøyg" du skal igjennom nå, men prøv (vet at det er lettere sagt en gjort) å tenkt deg inn i den lyse våren, uten smerter -kos med blomster i hagen, fuglekvitter og lange lyse kvelder.

    13. januar skal jeg operere øynene, er så lei av det dårlige synet så jeg har bestemt meg for å sette inn kunstige linser. Vi har mye grå stær i familien og når jeg tar denne operasjonen slipper jeg å tenker på det. Håpet er at jeg igjen skal synes det er OK å kjøre bil, kanskje brodere igjen, sminke meg uten å stikke børsten i øynene :))

    Vel - som du vet tenker jeg på deg !!

    Klem fra Torill

    SvarSlett
  2. Takk for oppmuntrende ord, Torill. Jeg skal prøve å tenke og drømme meg til vår og fuglekvitter:)
    Jeg opereres den 11.så da er jeg ferdig når du skal ha din operasjon. Kjenner to damer som har tatt samme operasjonen som du skal gjennom nå De er begge kjempefornøyd. Lykke til. Skal tenke på deg fra sykesengen.
    Klem fra meg:)))

    SvarSlett
  3. tenker masse på deg og er utrolig glad for at du har Erik der rundt deg, han er en utrolig mann.

    snart er det vår og fuglekvitring, slik at tærnene kan føle gresset og sola skinner i anskitet og du kan gjøre alt klar for at Erik og deg kan reise av gårde å nyte god livet i sydhavsøene =)

    SvarSlett