tirsdag 19. januar 2010

Niende dagen i Blåfjell... nei, Aker er det visst jeg er

Niende dagen på dette hotellet og i går kjedet jeg vettet av meg. Har en fantastisk pleie her i lyse lekre lokaler. Ble ikke smertefri i går og slet meg gjennom timene og lengtet hjem. Ved leggetid kom det en pleier jeg kjenner godt og hun fant rette doseringen pluss innsovningstablett. Sovnet klokken halv tolv og våknet av at hun vekket meg klokken 6. Da var smertene på plass. Føst en pille, 15 min, så en til,2 timer, så en til.
Nå ligger jeg her og holder ut smerten som de ikke klarer å ta bort. Øker jeg styrken på pillenen så virker de sterkere men da blir jeg helt bomull og ikke med. Det orker jeg bare ikke. Da får jeg heller holde ut med litt smerter til jeg vet hva som er galt inne der.

DEL2
Var nede til scopiundersøkelse og underlivsundersøkelse. Ikke tegn til betennelse og operasjonssåret gror veldig fint. Han syntes det var veldig hardt i mellomkjøttet og vil ta en MR undersøkelse i morgen så jeg blir her til smertene har roet seg og jeg kan klare meg med tabletter. Reiser sikkert i morgen.Humøret var litt nede i går og gåt av både smerter og av stakkars lille meg. I dag er det bedre med humøret og ler og koser meg mer. Da har jeg det best.
Fysioterapeuten var her med pusteøvinger. Skal puste i en ballong( kateterpose) 3 ganger dagen. Da skal jeg puste dypepust inn i denne ballongen 10 ganger, 1 minutt pause,10 nye pust,1 min pause og så enda 10 pustinger, Skal fortsette etter jeg kommer hjem også:)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar