onsdag 20. januar 2010

Ble litt lei meg nå......

Skrev i kveld om at det er 10 dagen og nå vil jeg hjem Men nå har jeg snakket med kirurgen min og slik ble det ikke. Jeg skal ta MR i morgen ( håper vi) jeg har ventet i hele dag og han har puret på dem nå. Han er redd det er samlet seg en absess/byll i dreneringen som skal lede pussset ut av kroppen. Er det tilfelle vil det bli en ny fistel over tid og det er selvsagt ikke noe ønskelig. Jeg har så mye vondt og han fant en klump ved undersøkelsen. Er dette tilfelle blir det ny operasjon i helgen men mindre operasjon enn den jeg har hatt. Lukkingen av fistelen fra endetarmen var vellykket og gror veldig fint. Nå er det i dreneringskanalen ut det er problem så da må de evt inn å renske denne fra andre enden. Men jeg er litt bedre i dag. Litt. Så det er selvsagt mulig at alt er ok. Er veldig glad for at de sjekker meg så grundig men ville hjem nå jeg så er lei meg.
Tar de MR i morgen så får jeg svar på denne på fredag og er alt fint kan jeg reise hjem fredag på permisjon og tilbake til undersøkelse på mandag. Men her er mye om og hvis så tar en ting om gangen nå.
Snart er det natt og jeg skal sove godt. Ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar