fredag 15. januar 2010

En gledens dag :))))

Var på kontroll i dag og begge kirurgenen sjekket meg og det så bra ut, Det har begynt å gro!! Å si jeg er glad er vel ikke å overdrive vel? Så utrolig lettet. Nå må jeg bare være flink å ta det med ro de neste tre fire ukene så det får godt mulighet til å gro. Jeg får ikke sitte mer enn 15 min så det blir mye ligging  fremover. Mulig vi setter et TV inn på soverommet eller podderommet. Får se litt på saken når jeg kommer hjem. Erik har fått to dager permisjon for å være hjemme og passe på meg. Jeg skal være her til etter middagen på mandag. Søndag morgen skal jeg begynne å trappe ned på bedøvelsen jeg har i ryggen ( epidural) Før natten skal den nullstilles men kateteret ikke fjernes. Klarer de å få meg smertefri med piller så får jeg reise mandag Etter at de har fjernet kateteret i ryggen. kateteret i urinblæren og kateteret i halsåren. Dusj!!!! Gjett om jeg ser frem til det da. Nå stavrer jeg rundt med det kjære stativet mitt og smertepumpen i et annet stativ. Er oppe så mye jeg kan for å få tiden til å ga . Har det bra!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar