tirsdag 5. januar 2010

Klar til operasjon

Da var preoperative undersøkelser ferdig og jeg er klarert til operasjon. Ble en veldig lang dag med mange leger men jeg har da god tid :) Alle tre sønnene mine har ringt meg i dag og det gir meg krefter:))
Jeg står først på programmet til operasjon og skal møte klokken 07:10 mandag morgen. Dusjet, fastende og tømt. De dagene frem til mandag skal jeg prøve å slappe av og ha det hyggelig og ikke tenke på operasjon. Hvordan jeg skal klare det vet jeg ikke for jeg er hyperstresset og tenker og drømmer om sykehus og operasjon døgnet rundt. Sover lite om natte og det hele. Men det er veldig viktig at jeg er uthvilt i kropp og sjel før operasjonen Da vil jeg bli mye fortere frisk. Har funnet frem filmer ( takk Liv) og en helt ny bok. Her skal tenken tvinges med rå makt over på noe annet. Men først skal alle nissene og resten av julen pakkes ned og det er en stor jobb her i huset.
Åja, glemte å si at de setter epidural (nål i ryggen) før narkosen, og uten bedøvelse. Stresset jeg???? å skrekk og gru. Hvor er den nye boka.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar