torsdag 21. januar 2010

Hjemreise!!!!

Legen var her nå med resultatet av MR Det er en stor lymfeknute og en hevelse som de trodde kunne være en absess. Nå reiser jeg hjem med masse smertestillende piller og skal tilbake til kontroll på tirsdag. Endelig!!!
Jeg er glad fordi jeg endelig skal komme hjem og jeg er glad for at operasjonen har vært vellykket. Nå gjelder det å være flink å ta det med ro så såret får gro slik det skal. Neste operasjon blir om 3 mnd omtrent og da skal tykktarmen på plass og badedrakten frem. Er det rart jeg er glad???

2 kommentarer:

  1. Så bra Annlaug:)) Håper du får noen gode og fredelige dager hjemme uten alt for mye vondt.

    I dag har jeg vært hos dyrlege med Mai, hun har så mye tannstein og derfor fjerner vi det hvert år. Sist sluttet hun og puste - og nå som hun har fått de hjerteproblemene er det noe mer rissiko når vi legger henne i søvn. Hadde det ikke vært for at bakteriene i tannsteinen også er farlig for hjertet hadde jeg nok ikke tatt sjansen på dette - men det blir jo en slik - uansett hva en gjør - er det rissiko. Så - etter noe tenking og diskusjon med dyrlegen ble vi enig om at vi skulle gjøre det - jeg var så GLAD da jeg reiste hjem med min kjære Mai - uten tannstein.

    Ellers har jeg drevet skiftet gardiner - vårgrønne - så i går sydde og monterte jeg i stor stil - 10 lengder, det ble veldig fint synes jeg. :))

    Som sagt, jeg tenker på deg og synes det var veldig fint å høre at du fikk komme hjem.

    Klem

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se gardinene og hilse på Mai:))) Vårgrønne høres herlig og friskt ut og så er det kjekt med forandring. Du har mange og store vinduer så det blir en stor forandring med nye gardiner.Ønsker deg en fin helg og fint turvær til deg og Mai

    SvarSlett