torsdag 14. januar 2010

Ligger nå her jeg og kan ikke annet.

Har vært oppe og gått i prekestolen to ganger i dag. Den lamme foten trekker jeg etter med men godt å få litt sirkulasjon på kroppen. Ellers ligger jeg på siden på den myke tempurmadrassen i flott elektrisk seng. Girer ogpp og ned og styrer på:)). Har fått intravenøs næring for jeg spiser ikke nok og fettreservene var ikke til noe nytte her. Så nå knitrer det i den pumpen og fresepumpeklikker i den andre pumpen. Her blir det fest i natt. Har det bra selv om jeg er slapp og matt for jeg har ikke smerter i såret. Ikke følelse i det hele tatt fra navlen og ned. I morgen skal jeg til kontroll og se om det er begynt å gro. Det blir spennende og avgjørende,
Men uansett så blir jeg her i sengen til over helgen

1 kommentar:

  1. Det er jo litt kjedelig meny du får da - jeg sa tidligere du kom til å bli tynn som en sild av dette her:)) Bra du fikk kost deg skikkelig i julen - og bare tenk når grill og skalldyrsesongen starter mmmm.........

    Har jeg skjønt det riktig at du skal ha en til operasjon for å legge tarmen på plass ?
    Hvor lenge er det til du er HELT ferdig med alt dette styret?

    Lurer på om jeg skal feire de nye øynene mine med LITT vin :)) i dag, men må jo ikke overdrive da.

    Klem

    SvarSlett