onsdag 20. januar 2010

10.dagen og nå holder det

Sov godt i natt. Fikk en intravenøs sprøyte og slappet av så jeg sovnet. Da jeg våknet av smerter senere lå det en pille klar til meg og en innsovningstablett. Sovnet igjen i løpet av en halv time og som til klokken 7. Herlig. Skal prøve å få samme mixturen i natt og. Etter morgenstell fikk jeg en ny pille, så en til og så enda en til. Da var det gått to timer men endelig hadde jeg det ganske bra så det var bare å vente på MR. Og jeg ventet, og ventet, og ventet. Klokken 15 fikk jeg beskjed at det ikke ble MR i dag. De byttet bandasje på CVK (kateter i halsåren) i stedet for å fjerne dem. Beskjed fra legen. Så nå er jeg litt forvirret hva som skal skje. Ny scopi? Vet ikke.Men legen min har vakt så han kommer opp og snakker med meg i kveld. Jeg er klar til å reise hjem nå jeg så håper han er enig i det. En natt til skal jeg klare her emn det holder nå:)










Ny bandasje på CVK












Natt på sykehuset









Rom541 uten gardiner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar