torsdag 31. oktober 2013

Postpakke

Våkner tidlig og lytter til huset som var helt stille. Mannen har gått på jobb etter en uke fri og plutselig kjentes det veldig ensomt. Han kommer hjem om noen timer så det går nok bra, men synes litt synd på meg selv. Smertene river i magen og kvalmen bølger gjennom meg. Jeg orker ikke mer! Lysten til å synke ned og forsvinne er sterk Men det går jo ikke. Jeg ligger der i sengen og vet at jeg er nødt til å ta tak i dagen og reise meg.



Sånn var min morgen i dag. Jeg stavret meg ut på badet og skiftet på stomien. Har lyst å hyle høyt. Dette er ikke rettferdig! Jeg orker ikke å miste enda en dag til smertene! På vei mot kjøkkenet kjempet jeg mot fristelsen til å krype under dyna og prøve å glemme verden. Heldigvis. For der på kjøkken lå en postpakke med mitt navn. Jeg leste navnet til avsender og satt meg rett ned og gråt. Det var en demning som brast i en overveldende følelse av omsorg og godhet. Så fantastisk at jeg kan omgi meg med så mange nydelige venner som vil meg så vel. Følelsene fra kvelden i går sitter dypt i meg og nå denne gleden over at en nydelig varm dame fra Sira bryr seg så mye om meg at hun har sendt enda en gave og kort for å vise det. Tusen, tusen takk. Jeg har ikke ord for hvor mye det betyr for meg.




Postpakken inneholdt er kort skrevet med kjærlighet og et sett med håndkrem, fotkrem og bodyoil med mineraler fra Dødehavet. Lekkert. Nydelig lukt og for sensitiv hud som min. Bagen er perfekt for mine bandasjer når jeg er ute på tur så det ble en ekstra gave. Tusen takk, Åshild. Etter lunsj blir det SPA i huset i skogen og så på med en fin topp og smykke. Da er jeg klar til å ønske mannen velkommen hjem. Med myke hender og et lett hjerte.



Til alle mine venner som er der for meg. Hver eneste dag. Tusen, tusen takk.

 
 



 

2 kommentarer:

  1. "En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt" klem fra henriette

    SvarSlett