onsdag 28. august 2013

Stemningsrapport fra paradis


Å våkne av bølgeskvulp og strålende sol for så å gå noen få skritt ned til stranden er lykke for meg. Den er den beste morgen jeg kan tenke meg og en situasjon jeg har drømt meg til i timer med smerte. I dag var det perfekt! 
Etter frokost på balkongen spaserte vi til byn for å hente ATV en. Bygatene var utrolig varme og mannen syntes det var fryktelig varmt. Jeg nøt det. Den helt nye ATVen de hadde reservert for oss var sendt til fastlandet til reparasjon og skal visstnok komme tilbake i dag. Men vi er i Hellas og ting tar tid så vi får se hvordan det går. Vi fikk i stedet låne en diger Jeep til samme pris. Lekker og flott men jeg håper ATV en kommer i kveld. 

Med bil ble planene om en stranddag endret men bading ble det. Først flere ganger på Asselinos 
Og etter lunsj på en taverna badet og solte vi oss på Paraskevi. Det er mange grekere og italienere som har ferie fremdeles så mer folksomt enn vi pleier å ha det. 
Ikke nødvendig å fortelle at vi har hatt en herlig dag men jeg gjør det likevel for nå koser jeg med stor nytelse. 
I går kveld var vi nede i havna og hilste på greske venner før vi gikk til Miri og så solen gå ned bak kirketårnet. så ble birdet utvidet til syv og vi fikk mer kald drikke før vi gikk til Twilight og spiste Mousaka sammen med Kay og John, deres datter, svigersønn og tenåringsbarbebarn. Utrolig kjekt!!!!

1 kommentar:

  1. Så kjekt at dere koser dere skikkelig. Hilsen vi som drar på fredag til Mallorca.

    SvarSlett