søndag 9. mars 2014

En liten pause

I desember kjøpte vi billetter til et lite båtcruise. Turen er Oslo-Kiel og varer kun to døgn, men med det flotte skipet velger jeg likevel å kalle det cruise. Så ble jeg syk igjen og vi forstod at det ikke ble tur. Men nye medisiner fikk reiselysten frem igjen. Da ble det kuling og med en mann som blir sjøsyk på Tauferjen en stille sommerdag ble det igjen håpløst. Som om det var et svar på mine ønsker så endret værmeldingen igjen. Vi reiser i morgen.



Har pakket piller, poser,, bandasjer,pass, bøker og kosestrømper. Lugaren er fin og med havutsikt så om jeg må være der i to dager kommer jeg til å stortrives. Men planen er å spise godt og rusle turer rundt på båten mellom hvilen. Kanskje også litt shopping. Vi har begge reist med denne båten før så derfor våger vi oss ut på tur med piller i kofferten. Jeg har storkost meg i dag med å organisere pakkingen. Selv om det bare er fra mandag til onsdag og vi ikke skal på party må vi ha litt klesbytte. Finkjole til middager for to og badedrakt til Spa og skjerf til lufteturer på dekk. Dette blir en herlig liten pause for oss begge to. Jeg er så takknemlig for at både vær og kropp ordnet seg så vi kan reise.

Shoppinggaten inne i båten
En av restaurantene. Her skal vi spise på tirsdag

Bassenget i SPA avdelingen. Massasje kan bli mulig om alt stemmer
Kiel. Fire timer ligger båten her men usikkert om vi går i land


1 kommentar:

  1. Supre bilder. Ha en flott tur for det fortjener dere. Klem fra Else

    SvarSlett