søndag 2. mars 2014

Gledesrammen min

Jeg tilbringer mange av døgnets timer i sengen. Særlig om morgenen. Mitt oppvåkingslys har jeg fortalt om men ikke bilderammen min. Den henger like ved sengen og snur jeg sengelampen mot den ser jeg alle bildene veldig tydelig. Rammen består av 12 vanlige bilder satt sammen. I slutten av november satte jeg inn advents og julebilder med gode minner og i går byttet jeg dem ut med sommerbilder. Bildene i rammen må være gode minner og fargene må passe sammen så rammen får et fint helhets uttrykk. Jeg har hatt julebildene alt for lenge av mangel på ork og energi. En bedre dag i går var det jeg trengte for å bytte bilder. Rammen min. Gledesrammen.

Sånn ser den ut med tidligsommer bilder. Til jul var det mer rødt
Rullestein på Jæren

Erik i solnedgang på Ølberg 1992


Solnedgang på Ombo
Solnedgang Natal, Brasil 2000
Samnangerfjorden, Tysse  2013


Solnedgang Rethymnon, Kreta 2010


Solnedgang Skiathos 2011

Byfjorden, Stavanger



Skiathos
Hua Hin, Thailand 2006
Solastranden min
Skiathos  

 
Gode minner gir meg glede hver morgen
 

2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder ♥ Og så fint å ha!

    Håper du har gode dager!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:))) Så kjekt at du synes det. Det går litt opp og ned med meg. Håper du begynner å finne feste i din nye hverdag. Jeg har bare meg selv å stelle mens du har to små som krever deg Men som du også får energi og glede fra. De er i en herlig alder nå så nyt så mye du klarer:)))

      Slett