fredag 13. november 2009

Fredag morgen og snart helg

Ble mye smerter i går og måtte ta to smertestillende Da blir jeg helt bomull i hodet så det ble en lang dag.
Erik kom hjem tidlig for han var ikke i form. Svineinfluensa? Ånei tenk å få den i tillegg. Men det gikk over i løpet av kvelden heldigvis. Sent på kvelden stoppet dekoderen og en time på tlf til kundeservice hos Canal Digital resulterte i at vi (les jeg) kom til å få 10 dager uten TV. Da gråt jeg litt. Har så mye selskap i TV en nå. Men så fikset vi det selv!!!! Lettet :)))
Nå er det fredag morgen og NRK nyhetene på i bakgrunnen. Litt av et vær de melder og storm der vest som guttene mine er :(( Smertene er mindre i dag men må kjøpe meg en pute å sitte på så slipper jeg å ligge så mye. Må også ha mer smertestillende så på et eller annet vis må jeg komme meg til Sk. Min svigerinne sa hun skulle komme en tur. Men hun glemmer ofte slike avtaler så venter og ser. Hvis ikke får jeg vente til mannen er hjemme og kan være sjåfør. Vi må innom til svigerfar å fikse noe på PC en hans. Jeg har godt av å skifte stue. Timing av bandasjeskift er det vanskeligste når jeg skal ut. Utstyr og kleskifte i håndvesken og noe mykt å sitte på. Minner meg om tiden med baby i hus.

Del 2:

Tenk positive tanker,si postive ord. Gjør positive gjerninger, og det positive gror!

Får prøve på det i dag:) Min svigerinne kom ikke. Håpet i det lengste så sminket meg, kledde meg opp og ventet. Men TVen  funker :)))) Og snart kommer mannen hjem. Kanskje det blir en tur ut likevel.




2 kommentarer:

  1. God morgen Annlaug !
    Bra TV'en er tilbake - jeg skjønner hva du føler jeg er helt avhengig av TV og PC - blir nesten "fysisk" dårlig når noe av det slutter å virke :))

    Jeg tar en siste sjekk på utetingene mine og gjør meg klar til en stormfull dag/kveld, det merkes skikkelig her i huset - jeg liker det ikke.

    Håper dagen din blir så god som den kan - og at du får luftet deg litt.
    Tenker på deg, klem fra Torill

    SvarSlett
  2. Håper stormen gir seg fort Har to sønner på Ølberg/ Håland så de vil merke det godt der ute.
    Har hatt en fn dag i dag:)) Og i morgen kommer yngste sønnen og en kamerat på middag:))

    SvarSlett