tirsdag 24. november 2009

Nydelig vær

God morgen:)) For det er det i dag. Og ute er det helt nydelig vær. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne pakket en liten sekk med kaffe og matpakke og gått en lang tur i åsen. Men det kan jeg jo ikke så nå er planen å kle meg godt og ta med en pute og et pledd og sette meg på hagebenken en stund. Venter bare på at solen skal komme rundt på den siden av huset.
I går klarte jeg å stå ved strykebrettet og stryke klær. Da koser jeg meg:) Erik skryter av at han vasker og stryker og det gjør han. Men det hoper seg opp i ekte mannefart så nå var det på tide at jeg kan trå til litt.
Må øve meg for snart skal alle juledukene strykes. Og det er mange.....
Livet er ganske ok i dag så da er det bare å nyte. Ha en fin dag alle sammen

1 kommentar:

  1. Hei hei Annlaug,klikke bare feil når eg ska legga inn ein kommentar. Men tror eg får det til nå. Gla for at du kjenne kreftene komme tilbake. Har henta bunaden i dag, den blei fine:-) har fri i mårå så eg ska prøva å ringa :-) snakkes snart. Klem fra Liv.

    SvarSlett