lørdag 21. november 2009

Lørdag og sol :)))

Våknet til en nydelig soloppgang. Himmelen hadde et rosa skjær og solen stakk såvidt over åsen . Nydelig.
Mannen hjemme så kom til nydelig dekket frokostbord. Men klarte ikke holde ham mes selskap så lenge før jeg måtte legge meg nedpå igjen. Har mye vondt om morgenen ( og kveld) men vet det blir bedre utover dagen så bare å holde ut. Nå blogger, hekler og leser jeg til jeg har det bedre og så håper jeg å klare en liten tur ut i solen. Mulig jeg må ha litt smertestillende for å klare det men ut skal jeg. Prøve å komme med nederst i hagen og se på alle staudene mine som nå går til ro for høsten. Kanskje jeg ser mine rådyrvenner. Lenge siden jeg så dem så er redd naboens hund skremmer dem. Ha en fin dag alle som leser dette. (Legg gjerne igjen et lite Hei og navnet ditt i kommentarboksen under her)

2 kommentarer:

  1. Høres deilig ut med sol - her har det ihvertfall vært en liten pause i regnet. Marianne er på konsert i Oslo og Emily er hos meg - koselig.

    Du er flink til å finne fram de posetive ting midt i det vonde.

    Hva slags operasjon er det du skal ha neste gang ? Blir du bra da ?
    Tenker på deg vet du :))

    SvarSlett
  2. Hei Torill.
    Håper du hadde en fin bestemorhelg:))
    Jeg venter på en operasjon som skal lukke fistelen jeg har i underlivet. De skal skjære og lappe mye i meg da og de har foreslått at jeg får epidural i 3-4 dager etterpå. Nå har jeg en slags strikk(telefonledning) gjennom åpningen og denne er kyttet på undersiden. Dvs midt under :(( Det er denne dreneringstrikken som kjennes ut som den deler meg i to og gjør at jeg ikke kan gå samtidig som den gir meg grusomme smerter og blødning.
    Det er den store operasjonen jeg teller ned til nå. Når den er over og jeg er på bena igjen har jeg kun stomien igjen som jeg skal ha i ca 3 mnd for at området der nede skal få ro til å gro. Men da kan jeg begyne å leve igjen. Gå turer og trene meg opp igjen. Leve som normalt men med en pose på magen i noen måneder. Blir en fin vår:))))

    SvarSlett