fredag 20. november 2009

Fredda......

Nå er det jammen helg igjen og i dag er det fredda:) Men her sitter jeg med hull rundt om på kroppen så jeg lekker som en sil. Det nederste to ektra er det en "telefonledning" tredd gjennom og denne er knyttet på undersiden. Deles sakte i to om jeg ikke sitter helt stille. Det øverste ekstra har de dekket med en pose som gir mye arbeid. Så jeg er temmelig ubrukelig for tiden.

Men nå er det 51 dager igjen til 10 januar:) Om to dager er det nede på førtitallet. 10 januar er en lørdag så vet jeg ikke skal opereres da men det blir en dato like i nærheten så jeg beholder denne dato til brevet fra sykehuset kommer. Neste uke får jeg svar på de tre biopsiene

Del to:
Jeg har vært ute på tur!!!! Kledde på meg varmedressen og gikk ut i regnet og vinden. Skikkelig ruskevær men jeg måtte bare ha litt luft. Gikk sakte og omtrent 400 m totalt men det er leeenge siden :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar