mandag 16. november 2009

Mandag og ny uke

55 dager igjen. Jeg plukker en blank,himmelblå stein ut av kalenderkrukken hver dag. Kan ikke se at det minker så mye enda men det kommer vel. Hatt en fin helg uten for mye smerter. Litt melankost fordi jeg har scannet bilder av gutten fra da de var små. Hvor ble årene av? Dette er en tung årstid I dag ble det ikke skikkelig dagslys ute, bare grå og tunge skyer. Har hatt telefon fra to venninner og det lyser opp :)) Har en del diarre fra endetarmen som ikke henger sammen med tarmene. Utrolig men sant så må nok ringe sykehuset.


,

2 kommentarer:

  1. Kjære Annlaug !

    Håper du haddde det koselig med besøk, og at dagen i dag er så bra som den kan.
    Da jeg satt med den brukne ankelen min i gips i 3-4 mnd. så gjorde jeg en innsats på å scanne bilder - men har fortsatt mye igjen. Scannet alle negativer mor hadde i bankboksen og er godt i gang med alle albummene mine.
    Min morfar var en ivrig fotograf og vi har funnet et album fra ham med mange negativer - så det er å åpne en forundringspakke når jeg scanner dem inn.

    Målet mitt er å få digitalisert det meste vi har av foto - lagrer det også på en liten harddisk som jeg skal legge i bankboksen - og oppdatere med jevne mellomrom.

    Tiden fyker avgårde når en holder på med dette og så er det mange minner som kommer - gode, vonde og vemodige - men en får en viss oversikt over livet.

    Jeg bruker Adobe Photoshop til å arbeide i - veldig greit til organisering etc.

    Du er en dag nærmere målet - nå er det kveld igjen. Gode ønsker og tanker

    Klem fra Torill

    SvarSlett
  2. Takk:) Jeg har scannet en del bilder men nå må jeg ha en pause. Der ble rett og slett for mange minner på en gang så trenger å porsjonere denne jobben.
    Bruker også Photoshop CS4.En del av bildene trenger etterarbeid og da er det programmet supert.
    Jeg teller ned dagene til operasjon men kan ikke fatte at jeg skal ha så vondt så lenge. Men må bare holde ut for klager jeg for mye til kirurgen så legges jeg inn og jeg vil selvsagt mye heller vente her hjemme.
    :))))

    SvarSlett