torsdag 26. november 2009

Snart helg....igjen

Har hatt en grei dag i dag. Fikk ikke svar på prøvene fordi legen var på kurs og sykepleier ikke fikk lov å si noe. Men intet nytt er godt nytt. Hadde fått beskjed om det var noe alvorlig så får vente til over helgen når legen ringer meg.
Erik har fri i morgen så om jeg føler meg ok så pakker jeg puter,poser og piller i bilen og vi tar en tur over grensen til Sverige. Kriseplan om jeg blir sliten av kjøreturen er at jeg sitter i bilen og han handler mens han snakker med meg i mobil om hva vi skal ha:))) Trenger å komme meg ut litt så satser mye på at dette går bra.
Har nok en av mine beste dager i dag så må nå innse at jeg ikke kan klare noe juleselskap. Da blir vi alene julaften men jul blir det i alle kroker uansett.
Til helgen er det adventpynting :))))))))

1 kommentar:

  1. må kose dere masse på bilturen til sverige og forhåpentligvis er du fin i formen til å handle med Erik uten mobilen :P

    SvarSlett