onsdag 18. november 2009

Plutselig var det snart helg

Onsdag ettermiddag og det er mørkt ute allerede. November er en mørk og deprimenrende måned. Men snart er det advent og vi kan tenne alle adventsstakene og lyse opp inne.
Jeg har vært opptatt med scanning av gamle bilder de siste dagene og derfor ikke skrevet noe på min klagemur.  Har forresten ikke hatt så mye å klage på heller de to siste dagene for jeg har hatt mye mindre smerter og da er dagene selvsagt mye lettere. Scanningen tok en del krefter da de gamle bildene vekket mange minner og glede og melankoli byttet om å rive i følelsene mine. Tar en pause fra bildene nå.
I morgen er en stor dag: Jeg skal ut på tur!!!! Skal til tannlegen i Bærum så ikke mye spennende men kommer meg ut av huset litt. Har mange gamle fyllinger fra den gamle skoletannlegeperioden. Disse faller ut og nå må jeg få kroner. Blir en lang behandling i tannlegestolen så håper jeg klarer å sitte så lenge. Og at posen på magen ikke sprekker, eller lager lyd, eller må tømmes. For et styr:(((


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar