mandag 30. november 2009

Siste novemberdag i år

Tidlig morgen med kaffekoppen foran laptopen. Rundt meg ser jeg alle adventslysene og ute er det snø.
Ren idyll burde det vært. Men det er ernda 41 dager igjen i min kuleramme og det er forferdelig lenge akkurat i dag. I natt måtte jeg stå opp for å ta smertestillende og i dag klarer jeg nesten ikke bevege meg. Men når jeg sitter bakoverlent helt i ro i stolen min så har jeg ikke smerter. Og det er jo positivt da.
I dag skal jeg lage To do list til julen og ellers holde meg så mye i ro som jeg orker. Men i  morgen er det en stor dag når skal jeg til tannlegen og få nye kroner. Det skal bli godt for disse midlertidige er vonde.
Har det visst ikke så ille likevel når jeg tenker meg om. I allefall om jeg bare sitter her, stille, stille, stille....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar