torsdag 26. november 2009

Natt, men får ikke sove

La meg til vanlig tid men fikk ikke sove . Får sitte oppe litt og se om søvnen finner meg. Sov 11 timer nonstop sist natt så det ble vel for mye søvn. Ute blåser det stikker og strå noe som ikke er vanlig her i skogen. Kanskje det er for mye lyd for meg? I morgen er det torsdag og snart er enda en uke gått. Dagene går utrolig fort men det er vel et godt tegn for meg.
I kveld har vi ryddet på loftet. Jeg dirigerte og Erik flyttet rundt på ting. Så nå er det ro og orden der oppe og klart til å hente ned julepynten fra juleavdelingen ( har system der oppe :))
I morgen skal jeg ringe sykehuset for å få svar på biopsiprøvene Håper jeg også får endelig dato til operasjonen.

1 kommentar:

  1. det er alltid et godt tegn når tiden går fort =)
    hehe, kan tenke meg at det var moro å dirigere Erik rundt! nå er det ikke lenge igjen til julepynten må frem, savner julen i huset! er alltid like skremmende å se den gamle nissemora som står å ser på deg når enn er på do :O

    SvarSlett