onsdag 11. november 2009

Klagemuren min


Var til kontroll på Aker sykehus i går og fikk beskjed om at alt går slik det skal men blir ikke operasjon før midten av januar 2010. Har hele høsten brukt Facebook til å klage og få trøstende ord. Har fått så mye varmende støtte av så mange venner. Men nok er nok så nå vil jeg slutte å klage på Facebook og har opprettet egen klagemur her i bloggen. Da kan de som ønsker gå inn hit å lese om hvordan jeg har det i dag og legge igjen noen trøsteord i kommentarfeltet. Høres det greit ut?

3 kommentarer:

  1. hei mamma, takk for at du ringte! =) du hørtes bra ut. gi en stor takk til Erik for det flotte arbeidet hans med all strykingen :D

    har lagret denne som start side, så jeg følger med deg =)

    SvarSlett
  2. Hei vennen:)) Erik er hushjelp,kokk,servitør,handlehjelp osv osv Han er helt utrolig. Jeg er så takknemlig:)

    SvarSlett
  3. Har ikke sett bloggen din før nå. Selv om vi aldri har truffet hverandre annet enn på nettet pga felles interesseforum, så skal du vite at jeg tenker på deg, og håper du snart blir kvitt smertene. Tida fram til operasjonen får du bare bruke til å pusle godt med deg selv:) Syns ikke du har klaget for mye på Facebook,det ville vi vel alle gjort i din situasjon. Men det er kanskje ok for deg å ha en egen blogg.Ha ei fortsatt god helg, og kos deg masse med familien og middagen i dag. Klem fra Liv.
    PS! Fikk ikke lagt til kommentaren uten å velge anonym.

    SvarSlett