fredag 13. februar 2015

Fremover men sliten

Hei fra meg Jeg er litt rufsete i dag Fryser og er trett Helt normalt med en sånn dag pga de sterke antibiotika kurene og resten Derfor litt stille Men jeg har det fint Blodprøvene ( CRP) var gått ned fra 230 til 120 Det blør fremdeles så halen og posene er på plass men stadig fremover. Det var to pleiere på rommet hos den nye naboen Plutselig står det en dame i døren og hilser og prater masse på gresk Jeg svarer som det var det mest naturlige i verden Skulle sett fjeset på pleierne De har gresk kurs i kveld uten meg :( Men så koselig med gode klemmer og litt prat på gresk og litt på norsk Mette mou ♥️ hun var på jobb og stakk bare innom ellers har jeg ikke hatt besøk i dag Men i morgen:))) og på søndag



Nabodamen har reist og en nyoperert er kommet. Hun er fra nord men har bodd i Stavanger i tretti år Kommer hit fra Stavanger pga ekspertisen og får en Stavangerdame i nabosengen. Stakkars hun må bli helt forvirret Hun sover hele tiden så det er alt for stille her for meg Satt nede på traktordekket de laget til en stol og så på folkelivet Nå har jeg spist kveldsmat og skal stelles for natten Slt vel bare litt slapp 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar